Studenten den 19 juni

Så äntligen var det dags för våra elever att få springa ut. Strålande solsken och hög sommarvärme samt några väl utvalda anhöriga väntade dem när portarna öppnades. Det gick inte att ta fel på glädjen som fanns i luften denna festdag. Rektorerna var stolta, mentorerna ännu stoltare men stoltast av dem alla var eleverna som i år liksom förra året fick springa ut klassvis under en längre tid och där tyvärr antalet besökare var begränsat. Trots ett helt år med fungerande distansundervisning så strulade dock tekniken denna den sista skoldagen. Fast tidigare tester genomförts så var bredbandsuppkopplingen av någon anledning för dålig för att kunna sända live.

Utspringen filmades dock och nu går de att se i efterhand. Klicka på länken som tar dig till Lovéns Reklamfoto AB på Youtube. Där finnes klassernas olika utspring. Skolan beklagar att vi inte hade tekniken med oss.

Stort grattis till alla studenter!

https://www.youtube.com/channel/UC4QVEJQvCaYKn9jjrpZcXdQ Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.