Föräldramöte åk 1

Nu i oktober bjuder vi in till föräldramöte för årskurs 1 på gymnasiet. Tyvärr fick vi ställa in den ursprungliga tiden för föräldramötet. Detta berodde på att coronarestriktionerna gjorde det omöjligt att genomföra det. Den 29/9 kommer samtliga restriktioner att försvinna och därmed kan vi genomföra föräldramötet på plats. Vi vill ge föräldrar och vårdnadshavare tillfälle att besöka vår skola och träffa skolledning, mentorer och elevstödjande personal. Syftet med kvällen är att informera om hur vi bedriver vår verksamhet samt att ge er möjlighet att ställa frågor om sådant ni undrar över. Vi bjuder på kaffe. Föräldramötet äger rum på Nya skolan (Idrottsgatan 48). Anmälan lämnas till mentor senast den 29 september.

Onsdagen den 6 oktober 18.30-20:30
Grupp 1
Barn- och fritidsprogrammet
Handel- och administrationsprogrammet
Vård- och omsorgsprogrammet
Föräldramötet för grupp 1 börjar i Hörsalen på Nya skolan (Idrottsgatan 48) kl. 18.30.
(Industritekniska programmet har annat datum, se nedan.)

Onsdagen den 6 oktober 19.00-21:00
Grupp 2
Ekonomiprogrammet
Naturvetenskapsprogrammet
Samhällsvetenskapsprogrammet
Teknikprogrammet
Föräldramötet för grupp 2 börjar i Hörsalen på Nya skolan (Idrottsgatan 48) kl. 19.00

Onsdagen den 13 oktober 17.30-19:00 (Obs datumet)
Industritekniska programmet
Föräldramötet äger rum i sal B169 på Nya skolan (Idrottsgatan 48) kl. 17.30.

Välkomna!