Öppen träning

Kom och upplev vår miljö! Lördagen 28/3 bjuder vi in till en öppen träning med våra kompetenta fotbollsinstruktörer på Ekbackeskolans idrottsgymnasium 2.0. Genom nytänkande vill vi ge mer resurser till fler och utmana traditionella utbildningsmetoder för unga idrottare med människan i centrum. Denna dag får du möjligheten att testa hur det är att träna med våra instruktörer som alla håller allsvensk nivå och det finns möjlighet till målvaktsträning samt att få tips och råd vad gäller rehabilitering och skador.

Anmäl ditt intresse!

Vi tror mer på att göra än att snacka – så välkommen att anmäla dig till tiderna nedan på Osby IP och skapa dig en egen uppfattning!

09.00-10.30 Tjejer födda 04 samt 05

10.30-12.00 Killar födda 04 samt 05

Nyfikna föräldrar är varmt välkomna för information och möjlighet att ställa frågor.

Vill du ha ändå lite mer information så klicka in på vår hemsida www.ekbackeskolan.se och klicka vidare till Individuellt val för vidare presentation av instruktörer och vår verksamhet.

Ni kan också följa vår spännande vardag på Instagram: @binnovationab

Vid frågor vänligen kontakta David Bergqvist på telefonnummer 070-205 36 01 alt mail: david.bergqvist@osby.se.

Anmäl ditt intresse på följande länk: https://forms.gle/UFaNfUUf24dhc8A2A Länk till annan webbplats.

Fotbollshälsningar!

Niclas Blomqvist, Benny Johansson, David Bergqvist, Johanna Rasmussen, Shannon Lynn och Johanna Bergman.